F R E S H



Mixed message is here: yes, I wanted to make something fresh to the white walls, but a message is quite warm: welcoming and heart warming quotes.
The DIY process is very easy, but maybe you need practise a bit. You need to use gouache, a special paper and ink. That's all. Make the paintings and let them dry, wrote the quotes on the paper with ink. Let them dry, then the ink won't feather at all. Finally frame it and put on your wall. I made them for a friend, who just moved into her new apartement, she liked them. :)
Do you like it?

Összetett üzenet következik: igen, friss képet szerettem volna a fehér falakhoz, de melengető üzenettel, amire ha ránézek, öröm tölt el.
Nagyon egyszerű az elkészítése, nem is írok róla hosszan, beszéljenek inkább a képek. Egy kis gyakorlás sosem árt, de nem feltétel. :) Amire szükséged lesz: vízfesték, aqvarell papír és tinta. Készítsd el a festést, hagyd megszáradni, majd írd rá az idézetet- ha rendesen megszáradt, nem fog szétfutni a tinta. Száradás után jöhet a keret, én egy sima üvegkeretet használtam, igazából nem is keret. (Nem tudom a hivatalos nevét.) Nagyjából ennyi csupán az elkészítése, én egy barátnőm új lakásá,ba szántam, és örültem, hogy tetszett neki.:)
Neked hogy tetszik? :)





































Follow me on Instagram

CONVERSATION